top of page

2046

מספר הגרלה:

פרויקט אשקלון - מגדלי הפארק בעיר היין

אשקלון, Israel

שכונה מתוכננת עם פיאות ירוקות ומרחבים ירוקים, שכונה חדשה ומתוכננת היטב בכניסה הצפונית לאשקלון בעיר היין המבוקשת. עיר היין הפכה בשנים לאזור המבוקש ביותר בדרום. בצמוד לשכונה, פארק ההייטק הגדול במדינה, תחנת רכבת, וכניסה מהירה לכביש 4 המוביל בקצרה למרכז הארץ. עיר היין נבנתה עם פיאות ירוקות, מגה - פארק,

מרכזי מסחר ובילוי, גני ילדים ובתי ספר חדשים. חברת רמט-טרום גאה להציג את פרויקט הדגל של עיר היין בצמוד למדשאות ירוקות - מגדלי הפארק.


מקום נפלא לגדל משפחה...

פרויקט היוקרה "מגדלי הפארק'" מזמין אתכם לשדרג את איכות החיים בסביבת המגורים שאתם אוהבים. הפרויקט מציע דירות מרווחות ומעוצבות, עם מפרט טכני עשיר אשר תוכננו בקפידה רבה תוך מיקסום הפוטנציאל הגלום בכל דירה כך שתתאים לצרכיה של המשפחה. לכל דירה מרפסת שמש ממנה משתקף נוף פתוח עוצר נשימה, שקט סביבתי, שכונה חדשה עם מרחבים ירוקים. אנו מזמינים אתכם להתעורר כל בוקר וליהנות מנוף טבעי, איכות חיים וקדמה אדריכלית, שתהפוך את הבית שלכם לחווית מגורים מושלמת!


מגוון עשיר של דירות

בפרויקט דירות בנות 3,4,5 חדרים, דירות מיוחדות בנות 6 חדרים, ופנטהאוזים מפוארים ומרווחים עם תכנון קפדני, חדשני ומרענן, מרפסת שמש ממנה משתקף נוף עם מרחבים ירוקים, כדי שתיהנו מחווית מגורים מעוצבת ברמה גבוה.


bottom of page